2012.10.21 Blind

Blind

 

一滴淚光滴在他的信上

好多的話我都還沒有講

我的視線模糊字的長相

在我心中 他就是那樣

放了吧 忘了吧 他值得我愛著嗎?

還是沒辦法放下 他的影子還在心上

捨得嗎?可能嗎?有了這麼多卻又要拋下

還是沒辦法放下 他的影子還在心上

又是一樣的命運嗎?

眼眶的淚水顯得有點誇張

傷痛讓我看不到他的模樣

神秘的臉龐讓我愛得好失望

他明明就是在身旁

為什麼我卻只能遠遠眺望?

他的真心已經寫在信上

每一字每一句話 無法對答

每一字每一句話 都讓我瞎

 

A tear falls onto his letter

There are so many things I have yet to say

His handwriting blurs along with my eyesight

To me, he is just like that

Just let go, just forget

Does he really deserve my love?

I cannot give up nonetheless

His silhouette still shadows my heart

Is it the same fate again?

The tears in my eyes may be a bit too much

The hurt hides his figure from me

That mysterious face never tries to satisfy my love

He is beside me

Yet why do I need to spy at him from afar?

His true feelings are all written on this letter

Every word unanswerable

Every sentence blinds me

 

-羅寗 Michelle Ning Lo

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ning 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()