我的第一個動畫影片!詞曲是我做的,也是我唱的﹝抱歉音質很差...我只有電腦可以錄音...﹞。

My first attempt at an animated music video! The song is composed and sung by me (sorry for the bad audio quality...I've only got basic equipment...)

Wanderer of the Sky

天空的流浪者

 

I drift across the sky

Don’t know where I’ll lie

Cannot answer why

I, slowly drifting by

You may see me cry

You may see me smile

I, drifting way up high

The whole world in my eyes

The memories behind

Oh, I, wanderer of the sky

Wandering with no guide

Drifting high

You see me through your eyes

Wondering if I’m right

I tell you it’s my life

Wanderer of the sky

I drift across the sky

Losing track of time

Daytime turns to night

I, slowly drifting by

You may say goodnight

You may say goodbye

I, take you by my side

I’ll show you what it’s like

To wander ‘cross the sky

Oh, my wanderer of the sky

Wandering through the bright

Moonlight

You ponder with a sigh

Still wondering if I’m right

I tell you this is life

Wanderer of the sky

You and I, wanderers of the sky

Wandering freely by

So alive

You sing a lullaby

Now knowing I am right

This is what is life

Wanderers of the sky

I see you through my eyes

Tell you I am rightThis will be our life

Wanderers of the sky

 

我飄過天空

不知會落在何方

不能回答為什麼

我慢慢地飄盪

你可能看見我哭

你可能看見我笑

我飄得高高的

全世界都在我眼裡

回憶都放在腦後

喔 我是天空的流浪者

沒有導航地流浪著

高高地飄著

你眼裡看見了我

懷疑我這樣對不對

我告訴你這是我的人生

天空的流浪者

我飄過天空

忘記了現在時間

白天變成了黑夜

我慢慢地飄盪

你可能說晚安

你可能說再見

我將你帶在身旁

我會讓你體會

流浪天空的滋味

喔 我的天空的流浪者

流浪在明亮的

月光裡

你想著想著嘆口氣

仍然懷疑我這樣對不對

我告訴你這是人生

天空的流浪者

你和我 天空的流浪者

自由地流浪著

好有生命力

你唱著歌曲

現在知道我是對的

這就是人生的一切

天空的流浪者

我在眼裡看見你

告訴你我是對的

這會是我們的人生

天空的流浪者   


YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1e7T60_uVKs

 

羅寗 Michelle Ning Lo

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ning 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()